7 oktober

Tje! Sov ut till elva imorse, ganska så nice. Vart en stor städning i mitt rum idag på förmiddagen, hade gärna hunnit med en promenad men det hann jag inte med, för hade en tid att passa inne i stan då jag skulle möta upp christoffer. Var super trevligt, hade mycket att prata om - och saker att lösa. Satte oss på fiket/restaurangen högst uppe i kulturhuset. Himla skönt ställe.

Nu ikväll har jag varit hemma och ätit middag med mamma och lillebror Dante. Jätte mysigt. Blir en lugn hemmakväll ikväll bara jag och mamma, Brosan skulle till en kompis och lana med sina "grabbar" haha. Han har blivit så stor, min lilla prins. Jaja nog om det. Imorgon blir det fest med släkten, ser fram emot det. Ha en jätte bra fredags kväll hörrni. Ta han om er.



Jag idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0