6 oktober

Hallå! Gårdagen såg ut som så att jag mötte upp elin, trog en runda runt älta sjön och surrade en massa. dino (elins vovvsing fick följa med). Seanare gjorde vi middag hemma hos thorsell, middag som bestod av lax och massa sallad - ruggigt gott må jag säga. Drog en Bio efter middagen också. Mysig dag va?

Idag gjorde vi samma sak - vaknade, åt frukost, gick runt älta sjön. Riktigt skönt att komma igång med träningen igen. Både jag och Elin är vädligt medvetna om vad vi stoppar i oss och träning ligger naturligt i våra liv.

Nu på kvällen har jag varit på Cirkus ute på djurågrden och kollat på Lena Philipssons show 2011. ruggigt bra faktist, trodde inte det skulle vara det men WOW! Grymt.

Godnatt på er.

Jag på väg till Bion. Elin lockade mitt hår rätt snyggt!

Snygg vän man har. Bäst!

När vi kom hem drog vi ett surr med lite Te

Jag älskar dino

halvskön bild på mig

Den här bilden utstrålar lycka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0