4 oktober 2011

Här var inte igår man satt och skrev. Ungefär sju månader sen, herregud! Har hunnit med en hel del sedan sist kan jag säga, och ännu mer att se fram emot. Studenten var helt oslagbar - kunde inte ha blivit bättre, och likaså London - helgrym stan jag lätt skulle kunna besöka tusen gånger om. Jag och min bästa kompis cissi åkte dit en långweekend, helt oslagbart. Nu i sommras har jag umgåts en hel del med en utan mina närmsta vänner Elin, och att inte glömma elins pojkvän Andreas med flera. Vart en hel del middagar och grillkvällar jag sent kommer glömma. Turkiet får jag inte missa att skriva om, en resa jag kommer kunna leva lääänge på. Jag och pappa åkte dit en vecka - till side, tänker tillbaka på tiden där varenda dag.

Sen om ca två månader drar jag till Thailand tillsammans med Cissi, Massi och Olle. Allt är bokat och klart, 1 december åker vi och åker hem igen 1 Januari. En heeeel månad, kan inte fatta. Vi har fått lånat Cissis släktings stora Villa i Hua Hin - där jag varit två gånger tidigare, så det ska bli superkul.

Annars då? Ja ni, jobbar extra på två ställen - Ibis Hotell samt Nyckelvikens Herrgård här i Nacka. Det funkar, men är ute på jakt efter heltidsjobb. Fast det får bli efter Thailand troligtvis.

Det mesta flyter på i vanlig ordning, jag mår jätte bra och har jätte fina vänner samt familj i min omgivning. Synd att klaga tycker jag. Ni som läser detta får ta hand om er så länge, vem vet när jag skriver nästa gång liksom (hehe) - nej men jag ska verkligen försöka skriva så ofta jag kan, och lägga upp bilder självklart.

HEJ!



Ja här är då jag, ingen större skillnad mot förut tror jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0