21 oktober


God eftermiddag på er! Grymt härlig dag eller hur? Var och åt lunch med en kompis som heter Jesper idag, sjukt länge sen vi sågs och hade jätte mycket kul att surra om. Han kom och hämtade mig runt kvart över ett, så åkte ner till Nacka strand och åt på en mysig salladsbar. Grymt gott!

Nu sitter jag och tar det lungt, har precis hängt en upp en omgång tvätt och alldeles straxt blir det att gå ut och gå med en kompis + situps och lår/rump övningar när jag kommit hem. Nu är det träning som gäller fram till Thailand!

By the fucking way, om lite mindre än 6 veckor drar vi till Thailand, en och en halv månad, helt sinnes! Längtar ihjäl mig varenda dag som går. Hur som helst, ni får ha en jätte bra fredag nu. Ikväll lutar det åt hemmakväll med mamma, god mat och gott vin + massa surr. Mysigt!

Jag idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0