13 oktober

Idag har vart en lugn dag. Tog det jätte lugn på förmiddagen här hemma, gick en promenad runt ett och när jag kom hem vart det situps och lite så, liite duktig är man ju iallafall. Sen runt fem mötta jag upp mamma på bussen i sickla, då vi bestämt att åka till Danderyds sjukhus för att hälsa på lilla morfar.

Nu på kvällen har jag varit ute och gått powerwalk med Elin, vart en runda på 1 timma och 15 minuter, känns i benen nu kan jag lova.

Imorgon är det fredag vilket betyder HEEELG och middag hemma hoss Olle. Vi hyrs!

En utav mina närmsta vänner, kan prata om precis allt med henne. En person jag aldrig kommer släppa taget om.




Kommentarer
Postat av: siri

Såg att du va med i nouveau models, om jag inte är helt ute och cyklar? ;) är det en bra agentur? tacksam för svar, du kan maila har ingen blogg :)

ha en bra kväll!

2011-10-15 @ 23:41:50
Postat av: Elin

Jag kommer aldrig släppa dig heller! Du är bäst Lisa<3

2011-10-21 @ 11:20:51
URL: http://elinthorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0