6 november - söndag

Godmiddag på er. Tråkigt väder idag, sitter faktist inne med tända ljus och bara myser framför TVn, har ingen lust att göra något idag faktist MEN det lutar endå åt en pass på gymmet 16:30. Vore nyttigt! Annars då? Jo igår så hängde jag med Elin hela kvällen. Vi hängde hemma hos mig, gick till storkällarn för att tända ljus i kyrkan och kolla runt på alla tända ljus på kyrkogården. Så fint verkligen! Efter det så gick vi hem till mig igen, tog oss ett glad rödtjut och larvade oss som vanligt haha. Skrattade så mycket igår att jag på riktigt har träningsverk idag.

Nej nog om tråkigt skrivande. Nu ska jag äta något och sedan hoppas på att tiden gå snabbt så jag får åka och träääääna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0