5 novmber

Hej! Nu har jag inte skrivit på ett tag, men jag glömmer bort att skriva då det händer så mycket annat hela tiden. Jag har tränat en massa med cissi, jobbat, träffat kompisar och så vidare.

Igår var en bra kväll. Slutade jobba vid 18 tiden, kom hem och åt god middag med mamma dante och claes, drack lite rött, gjorde mig iordning och sedan mötte jag upp cissi massi och olle i slussen. Vi började på Baltazar, gick sedan till jbs backficka i gamla stan och avslutade kvällen på kvarnen. Så kul!

Ikväll ska jag och Elin till Skogskyrkogården och tända ljus, sedan hem till mig igen och laga lite käk, kanske köpa massa gott och bara dega i soffan och snacka skit. Kommer bli myspys! Ha det super bra nu, och glöm inte att tända ljus för dem som gått bort ikväll, det ska jag göra!

Jag och Elin i sommras, Vad stjock jag såg ut haha.


Kommentarer
Postat av: elin

2011-11-07 @ 18:51:14
URL: http://elinthorsell.blogg.se/
Postat av: elin

Bästaste!!

2011-11-07 @ 18:51:35
URL: http://elinthorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0