11 januari

hej läsare! tiden går hyffsat fort här borta, redan varit här i en vecka och tre dar. endast två veckor kvar nu - jag längtar heeem. dagen har bestått av poolhäng. både peter, ebba och julia kände sig inte riktigt hundra idag. peter har åkt på en rejäl öroninflammation, stackare! jag har börjat på min bok idag också, redan läst över 120 sidor. färg har man fått också, och inte lita, börja känna sig som en vandrande pepparkaka - haha. tänte bjussa på lite bilder också. enjoy!


jag och magda på antalasia

en aning mörk bild på mig, också på antalasia

kolla vad färg jag fått!




redo för bananaboat! jag avstod faktist.
fick mitt åk på rhodos - haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0