1 januari 2011

2010 har passerat och ett nytt fartfyllt år står alldeles brevid och väntar. 2010 för mig skulle jag beskriva som en enda stor fest. oj vad vi har festat. har haft sånna roliga kvällar på krogen så att det är helt sjukt. rhodos finns ju också med i bilden - något av det roligaste och bästa jag någonsin gjort, på allvar. vilka minnen, minnen som kommer följa med mig resten av livet förmodligen. åkte även till sälen över en vecka med min bästa kompis cissi och hennes familj - också något av det årets höjdpunkter. samtidigt ska det bli skönt att lämna 2010 bakom mig, för mycket drama har också hänt som tagit hyffsat hårt på mig vissa gånger. så nu jävlar rent ut sagt påbörjar vi 2011 med glädje och lycka, och min börja på 2011 blir thailand i 3 och en halv vecka. vi åker imorgon!

årets bästa minnen

sälen med cissi en vecka

johanna 19 år. hände mycket roligt under den kvällen

rhodos med cissi och grabbarna - det bästa jag gjort

midsommar

farres student

glömde att skriva om våran lilla roadtrip till romme i förrigår kom jag på. jag cissi eddie och massi tog bilen upp till romme och åkte skidor över dagen. jätte roligt hade vi! måste göras om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0