6 februari - och vilken oslagbar helg!

Hej du! dålig uppdatering sedan thailand jag vet, men har varit mycket plugg att ta igen plus att jag tagit igen en massa tid med mina underbara vänner. som jag saknade dom medan jag var borta! annars då? redan söndag idag, helgerna går alltid för fort - men satan vilken rolig helg jag och tjejerna har haft. helt stört! i fredags hade vi överaskningsmiddag för madde som fyllt nitton, och sedan moda där det vart störta draget någonsin. igår var vi också på moda, hade jätte roligt igår också - kvällen slutade med att jag och cissi sov hemma hos eddie. lovar att bli bättre på att skriva i fortsättningen hejhej.














snyggaste och bästa tjejerna - kärlek


Kommentarer
Postat av: jessica

detta gillar jag! bra lisa, fortsätt såhär! älskar dig snyggis

2011-02-07 @ 11:13:03
URL: http://massaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0