11 februari - snökaos

hallå läsare. ni kanske märkt själva att det är snökaos denna "härliga" fredag, och iallafall jag som nackabo kommer inte längre än just här idag. inga bussar går över huvudtaget, och vad jag fattat det som så går dom inte någon annanstans heller idag. kaos? så ingen skola vart det för mig idag, och inte för mina vänner heller. lite smått irriterad är jag för idag skulle vi ha hämtat våra studentmössor i skolan, och även fått tillbaka två prov som jag var lite smått nyfiken på, men men.. det får vänta tills på måndag.

Och vad har jag haft för mig i veckan då? - pluggat, pluggat och pluggat ännu mer. har fått jätte mycket gjort vilket har varit jätte skönt, men endå så har jag en massa kvar att göra/lämna in/plugga på. blir galen! Nej men idag blir det nog till att plugga ännu mer, och ikväll - om bussarna och allt börjat gå igen - så ska jag hem till en vän och äta middag bland annat. ha en bra dag nu trots vädret.



jag skulle gör allt.. nästan allt för att få åka tillbaka just nu. till varmare breddgarder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0