strålande dag på djurgården


en vecka sedan jag bloggade typ, och igår var också enda gången jag var inne på datan, har inte haft lust/ork för fem öre. haft annat att pyssla med helt enkelt ;)

idag vet ju alla att det var sommar i luften, helt åt helvete underbart! jag och cissi åkte in till stan och strosade runt, mötte upp jonas, vandrade längs strandvägen och satte oss på ett himla mysigt ställe vid djurgårdsbron där niklas och co jobbade. så himla himla härligt. gick sedan en sväng förbi josefina och ner mot båtarna, där vi sedan tog färgan över till slussen. tack för mysig dag mates!

Nu ska vi strax grilla, pappas brorsa med familj kikade förbi, så ikväll blir det grillning och en massa prat. senare blir det till att umgås med vännerna och dricka en massa gott, vilken perfekt dag!

systemkameran var även med idag, och så köpte jag denna snygging. 112 spenn!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0