sex veckor till sen drar vi!


jag och cissi har idag varit och betalat av hela resan. sved i plånkan man ju lungt påstå, men satan vad skönt det känns. om sex veckor lyfter planet från arlanda, mot rhodos och värmen!

ikväll har vi grillat igen och det var super gott. efter att nu ha smällt maten ett rätt bra tag tänkte jag och morsan dra ut och springa igen. beach 10 you know. inget snack haha.

och vet ni vad som väntar mig imorgon? casting för ett modelljobb inne i stan. ska bli spännande. berättar mer senare eller imorgon. nu ska vi ut och slimma våra kroppar haha!

diggar den här bilden på mig

Kommentarer
Postat av: Marina

Vilken agentur jobbar du för? :)



(du har jätte fin blogg!!)

2010-05-25 @ 17:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0