säg ingenting till mig


Efter skolan så åkte jag och cissi in till staden och kollade runt som bara den. vart rätt många affärer idag, och jag köpte mig ett par bruna gladiatorsandaler + en vit tunika. jätte nöjd! var meningen att vi skulle hitta nått till helena cissis mamma som fyller år nu på onsdag, men hittade verkligen ingenting.

när jag kom hem vart det ut och springa i 25 min, super nöjd! fast min skinka sträcktes typ, oskönt som fan!
juste, vi ska ju sälja vårt hus på utö efter denna sommar, och förhoppningsvis blir det ett annat hus ute på saltarö! ett topprenoverat hus som verkligen var fint. hoppas hoppas! det roliga är att jessica bor där ute, och robin har landställe där:) perfekt ju.

säg ingenting till mig, jag ser allting endå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0