långa nätter


grymt dålig uppdatering men jag finner verkligen ingen som helst anledning. dels är det vädret som gjort att jag inte direkt spenderat mycket tid framför datorn, och dels så är det så jäääävla tråkigt när ni aldrig kommenterar. kom igen liksom, 60 pers som läser varje dag typ, något kan ni vell endå slänga in?;)

Och vad har jag gjort i veckan? Suttit på uteserveringar och druckit nån öl i solen med vänner, himla mys ska jag säga er. Och igår hade vi så grymt kul ute i trånkan, verkligen super kul! Och idag har jag varit med mina grabbar och kollat på champions league finalen. Nä säger nog godnatt nu, måste hinna surra lite med mr.* i telen.

i torsdags på serveringen. snygga vi är


Kommentarer
Postat av: Mr`.....

typ Tja

2010-05-23 @ 15:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0