HELT JÄKLA SJUKT


jag har då blivit jagad av en älg. aa ni läste rätt, en ficking älg. var ute på muskö på min kusins konfirmationsmottagning, och jag bestämde mig för att gå en sväng och snacka lite i telefon. plötsligt ser jag en älg, jag får panik och börjar självklart(?) springa in mot skogen, älgen springer efter, jag känner hur mitt hjärta nästan hoppar ut bröstet och jag får en allvarlig panikattack. springer av till vänster in till första hus, och som tur var var dörren öppen, annars vette fan som hade kunna hända :O ni måste tro att jag är dum i huvudet, men detta är vad som hände. DETTA HÄNDER INTE!?!?!?! jag fattar fortfarande inte vad som hände om jag ska vara ärlig. en sak som är säker att jag är jävligt rädd för älgar från och med nu!

men över till igår. hade en sjukt rolig kväll på chaplins med elena johanna och madde. tack för igår tjejjer det där måste vi verkligen göra om ! ♥

några bilder från middan hos amanda igår, innan jag drog hem till elena.





jag och världens finaste amandor


Kommentarer
Postat av: Amanda

Och vi har världens bästa lisa! <3

2010-05-04 @ 07:55:10
URL: http://idinaogon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0