all night long


igårkväll åkte jag in med jacob gurra och farre, dom skulle föra på nått hak på odenplan, och jag åkte och mötte upp madde och co vid östermalmstorg. missade precis tiden till collage för sista insläpp på listan, så vi gick till nype istället där madde kände vakterna. vi hade super kul verkligen. rätt umgänge, rätt musik, rätt dricka och dans haha. när vi skulle hem åkte jag sedan hem med jacob vicky gurra farre madde johanna elena och alla. lyckad kväll!

Juste, en lite sorglig sak som hände på bussen då vi precis skulle svänga in mot kolarängen... bussenchauffören körde på ett rådjur :( den låg och sprattla i diekt och kunde inte springa vidare, utan den bara låg där. skit synd. så polisen fick komma dit och avliva den. men men, sånt händer, å andra sidan så va det ju den som bara sprang framför!

såhär såg jag ut igår:




tighta stuprörs jeans - ljusgrå kavaj - svarta hight heels + klocka och silverringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0