25/6


Redan så har maj snart passerat förbi, det är nästan läskigt vad tiden går fort fram, jag hinner verkligen inte med. men sista tiden har jag haft så himla roligt, kanske därför det gått så fort som det har gjort!?

och hur gick castingen idag då? några kanske till och med undrar vad en casting är för något? i mitt fall handlar det om modellcasting, en slags uttagning som idol ungefär(haha om man nu ska jämföra), den modellen som passar jobbet bäst får helt enkelt jobbet. idag var vi ungefär 10 tjejer, och en av oss kommer att få jobbet som modell för hööks :)

nu tänkte jag hoppa in i duschen, göra en inpackning, fila fötterna och lägga ansiktsmask, sedan blir det nog en film i sängen för min del. kram

en av många sommarnätter 2009. en gammal bild på mig och elin! gillade den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0