visning i jönköping


wella ringde mig tidigare idag. har ju vetat rätt länge att jag ska gå visning nu på lördag, och nu ringde dom så att jag fick reda på lite mer detaljer. så nu på fredag ska jag dit och få håret klippt och färga utväxten, fräscha till det med andra ord, och kl 05:00(!!!!!) på lördag morgon går bussen från riddargatan. det blir jag och ett trettiotal andra modeller som går visningen för ca 2000 personer. spännande!

över till idag. fick vg på svenska b provet så det känns super bra. kvällen blir lugn och tidig läggning för min del, är jätte trött från igår verkligen.



snygg av cissi idag föresten. vi är inne på ica, har precis betalt sallad som man får göra själv, och först tappar hon såsen och ber så hemskt mycket om ursäkt, sen när hon ska betala tappar hon hela salladen också haha. så otroligt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0