tisdag tisdag tisdag tisdag tis..


det är tisdag. fan vad segt. vill ha helg nu nu nu. för på lördag händer det grejer! vad? haha det kan jag tyvär inte säga, även fast jag gärna hade velat. men ge mig lördag nu tack! - annars då? nej sitter här färdig fixad och nästa moment är att dra till bussen, fast det går inte först om en halv timma vilket känns rätt oskönt. blir vell till att chilla galet mycket så länge. måste också nämna att jag sov hela tolv timmar inatt, känner att jag behövde det!

idag ser jag ut såhär (ser ni att dom färgade håret mörkare på mig(?)




vit typ genomskinlig skjorta - vero moda
jeans leggins (halva skinn halva grått jeans tyg) - zara
smycken - nitarmband, silverringar, silver halsband
+ svarta kängor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0