slut på helgen dårå


kan börja med att säga att det vart en grymt lyckad kväll igår. oj vad vicky vart överaskad! därför jag inte kunde skriva det här på bloggen, för vi skulle ju ha överraskningsfest för henne. vi hade verkligen kanonkul. var hemma runt halv fem men som tur var fick jag skjuss av mackan hem, skönt!

idag var vi ju som sagt på djursholm och kollade när brorsan lirade b-slutspelet. dock gick det inte så jätte bra för dom men man kan ju inte alltid vara bäst jämt eller hur ;) sen så kan jag ju berätta att jag ska bli tränade för flickor 7 år och det ska bli så himla roligt. då får jag ju ta del av fotbollen lite iallafall vilket känns hur kul som helst, och samtidigt vara en förebild till småtjejerna! awesome

brorsan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skruttunge! <3

2010-03-29 @ 06:27:16
URL: http://idinaogon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0