sjukt vad tiden går fort


ni missar vell inte dokumentären om michael jacksson nu ikväll? spikad första parkett i soffan för min del. den går tydligen i fler delar, så idag är det alltså första avsnittet. annars då? super taggad inför morgondagen. fyller ju arton bast vilket man inte gör varje dag precis, så lite speciellt på sitt sätt. ni får ha en fortsatt skön torsdagskväll.

- kommer så väl ihåg den här dagen. jag kom hem som vanligt från skolan och trodde att det bara skulle vara familjen hemma. men ut från datarummet kommer en hel drös av mina vänner ut. vart så förvånad kommer jag ihåg :) lillkillen på bilden är gurra, och den förvånade lilla tösen är ingen mindre än lilla jag. små vi var gurra haha. sjukt vad tiden går fort! och imorgon ska vi ut på krogen tillsammans. sjukt som sagt!



Kommentarer
Postat av: Madde M

Grattis lisa :)

2010-03-12 @ 10:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0