old times



hittade en gammal bild på klassen då vi gick i stavan. herregud vad länge sen. konstigt nog minns jag det som igår och det måste nog vara för att det var tre händelserika år i mitt liv, och det finns så otroligt många minnen från tiden i stavan. så många vänner man träffade precis varenda dag, och som nu inte alls finns kvar längre.

stavan var verkligen ett helvete, iallafall vad man tyckte då. man sa till sig själv att man aldrig skulle hälsa på eller ens sakna, men oj så fel man hade. man som tyckte allt var ett helvete, inget emot vad allt är nu. stavan var chill, det insåg man bara inte då, man tyckte lärarna var hårda.. tss, man hade ingen aning. fick jag chansen skulle jag gå om högstadiet, men man insåg inte att det var ens tre viktigaste år. högstadiet hänger fan på hela ens framtid, det är dom betygen som avgör vad man ska bli isortsätt. herregud man hade ingen aning.



jag längst till vänster. jag tyckte att jag var så fin haha. och ser ni vet det är i mitten? min jacob! den enda från klassen som jag verkligen har bra kontakt med. det sjuka är att vi har bättre kontakt nu än vad vi hade under stavan tiden. och då var vi endå jäkligt nära varran redan då. fan vad tiden går fort!


Kommentarer
Postat av: emma

det här hör inte alls till ditt inlägg, men skulle vara kul och veta vad du använder för skor till vardags och jackor och så. speciellt nu till våren :) du verkar ha en skön stil! ha det bra kram!

2010-03-19 @ 16:17:01
Postat av: lisa!

hej emma! tack för att du kikar in på min blogg. jadu, väldigt olika. på våren kör jag mesta dels på älskade conversen, och typ skinnjacka eller beige kappa typ. älskar jenas jackan också, men den dyker vell fram då det blir lite varmare ute :) nu på vinern kör jag på svarta kängor och bomerang jacka typ. inget speciellt :) hare bra!

2010-03-19 @ 19:03:35
URL: http://braner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0