mot söder och agenturen


vilka vänner man har då! som sitter uppe om nätterna och hjälper till med min blogg. how cute? verkligen tack jessica det vart enkelt men snyggt. gjorde bara en liten liten extra detalj (som jag visste hur man gjorde dvs haha). verkligen räddaren i nöden! det vart kanonbra! älskar dig hjärtat.

och idag gällder det! ska träffa två modellagenturer idag från paris, och det börjar kännas lite pirrigt men det går alltid över lika fort. kommer gå bra tror jag, eller hoppas det! första agenturen kommer 10:30 och nästa 14:00. måste även hem till morsan först och hämta bikini och klackskor och "jordnära" kläder för dom vill se mig i lite olika stilar, även gången så önska mig all lycka i världen nu! ha en fin dag

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0