im back!


har inte hunnit skriva så mycket som ni kanske märkt. modevisningen var oberskrivlig. var ju sveriges största modevisning utanför stockholm och göteborg, så det var huur mycket folk som helst där, ca 3000. adrenalinet bara pumpar när man går på podiet ska jag säga er. en helt obeskrivlig känsla! var hemma i stockholm runt 22:00 och då vart det raka vägen ut till värmdö på marias 18års party. slaggade hos cissis farbror då vi hade hans lägenhet helt själva.

vad har annars hänt? har varit med roddan, riktigt mysigt att träffa det lilla ludret. sen fyllde älskade mamma år igår också, grattis igen hoppas du hade en fin dag!

efter skolan idag träffade jag jacob, vi fikade på coffeplace och jag fick faktist presentkort av honom där, som en liten efterskottspresent. hihi tack lorven :) nej jag tänkte faktist slagga snart, ögonlocken vill inte vara uppe längre.



hemskt gammal bild. fulingar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Miss the old times ! :)

2010-03-22 @ 22:05:07
URL: http://idinaogon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0