idag är det min dag!


vill tacka för alla fina sms och gratulationer från alla fina människor idag, blivit lika glad varje gång det plingat till i mobilen. imorse gjorde mamma iodrning frukost, och sedan kom hon dante och claes insjungandes med paket. jätte gulligt. jag fick tusen spenn, en silverring, babyliss icurl, smink och en tavla mamma gjort med en modellbild på mig i, sjukt ball!

ikväll blir det utgång med mina grabbar, och senare möta upp ida och co. ska bli sjukt jäkla roligt. är jätte taggad. innan vi drar ut kommer pappa och alla upp till mig och skålar med champagne! ♥


Kommentarer
Postat av: jossan

hurru lisa! Jag skickade ett litet grattis sms till dig, men jag tror inte det kom fram för jag fick ingen leverans rapport :P haha, tror jag har fel nr, men grattis i efterskott gumman :) <3

2010-03-15 @ 16:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0