grattis på arton års dagen hatem!


hostan är värre, har inte sovit mycket alls i natt, men annars mår jag faktist jätte bra. ikväll blir det först middag hos hatem, sedan fest (inte vilken fest som helst, kan inte säga något än) och sedan krogen eventuellt. har inte bestämt mig än hur jag ska göra, men dom andra ska ju ut, snackas om gaudi men som sagt jag får se om jag följer med eller inte. kommer säkert sluta med att jag följer med iallafall hehe. nu på dag ska jag bara softa, tänkte snart hoppa in i duschen och fräscha till mig, tvätta håret och allt det där. annars då? brorsan är i djursholm och spelar fotbolls turnering, håller tummarna för dig bror. hur som helst så får ni se till att ha en bra dag!

grattis hatem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0