att visa upp sin portfolio


det har varit en hektiskt dag, eller aa lite iallafall. Hade träff med ena agenturen 10:30 på kungsholmen, sen mellanrum på två och en halv timma tills jag skulle träffa den andra. så medans åkte jag till skolan och hängde, sedan tillbaka på kungsholmen, igen! Det gick hur som helst jätte bra.

Ni kanske undrade vad vi gjorde. visade upp min portfolio, pratade om bilderna, dom frågade en massa frågor och kollade så att längd och allt det där stämmde. aa det var allt i princip. men hur kul som helst, fick träna min engelska lite också eftersom att båda agenturerna var från frankrike/paris.

oh gosh vad hungrig jag är. har inte ätit något sen frukost, inte inte inte bra. cya fuckers

fick med mig en grym bild från plåtningen med make up store. grymmare och snyggare i verkligheten. kommer bättre bild jag lovar er!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Gud vad kul att du också är där :) Trivs du? Har du varit där länge? Har du jobbat mycket? Öser med frågor, haha :) Ha en fin kväll! Kram

2010-03-09 @ 19:46:43
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! Hittade dig genom Matildas blogg, så du är också på Nouveau?! Vad roligt! Måste dock missat dig idag tyvärr, kul att det iaf verkar gått bra för dig också på mötena, vore ju hur kul som helst att åka till Paris :) Kram

2010-03-10 @ 00:04:52
URL: http://hannashuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0