är helt slut


kom precis hem från fotbollsträningen, och så stog datan på nu när jag kom hem så kan lika gärna skriva ett sista inlägg. träningen gick hur som helst bra, känner att man inte lirat på ett tag men för övrigt så var det jätte kul. tror cissi känner likadant. så vi får se hur vi gör nu med fotbollen, kan ju vara kul att gå ner lite då och då och spela av sig lite.

imorgon blir det till att fixa gymkort också, dock lite strul med bankkontonummer och så nu när jag är arton, för pengarna sätt ju inte längre in på morsans konto så vet inte riktigt vart dom hamnar. måste kolla upp det där innan jag lämnar in uppgifterna till gymmet. men jag sätter nog pungt nu. uppsatts imorgorn, taggad NAT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0