29 mars


..och så har hela mars passerat förbi oss. det är helt sjukt vad tiden går fort. lika långt tid som det gått sedan januari, lika långt är det kvar tills vi drar till rhodos. och det har gått jäkligt fort hittils, så snart är vi liksom där! längtar längtar längtar!

nyss så åt vi en jätte good thaigryta som mamma och jag mixade ihop, vart kyckling bambyskott minimajs paprika champinjoner och allt möjligt smarrit i, och till det vart det quinoa. nu ska jag ut en sväng sen in och kolla på ARN som går på tv ikväll.

ska även ligga ett tag på min kära spikmatta, som verkligen gör susen för min kropp!

såhär ser det ju ut på en spikmatta för er som inte visste. har ni testat? jag bara älskar det. det blir på något sett en skön smärta, och jag lovar att jag skulle kunna somna på den. man känner verkligen hur blodet cirkulerar genom hela kroppen när man ligger på den, så jäkla bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0