sista dagen med mamma och Dante


känns tungt faktist. som jag skrivit ett par gånger nu så drar jag ju till landet imorgon bitti för att jobba, och under tiden jag är där, på fredagen, så drar mamma och dante till karlskoga enda till söndag. så det här bir sista kvällen tillsammans med dom, sen får jag inte se dom 2 ½ vecka. pappa och co ser jag på lördagen då jag kommer hem, vilket känns skönt!

jag kommer sakna min familj så oerhört mycket. går inte att förklara hur mycket ni gör för mig, och hur mycket ni har ställt upp. aldrig utan er, så är det bara. ♥ jag älskar er allihopa


nu blir det hemgjorda pannbiffar med kokt potatis och sås, med sallad, tomater, mozarella och pesto. ska bli riktigt gött :) ha en jätte fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0