8/6


godmorgon alla. igår fyllde ju våran älskade cissi arton bast, hoppas ännu en gång att du fick världens bästa dag hjärtat. av mig (och madde) fick hon ett par skyhöga svarta klackar som hon suktat efter ett jäkligt bra tag nu haha, hon vart jätte glad vilket var kul!

senare mötte jag upp jacob teo gurra och vicky inne i stan, för vi skulle gå och fixa farres student presenter. kan dock inte skriva vad men jag slår vad om att han kommer bli (kanske chockad) himla glad! satt typ hemma hos vicky i två timmar och fixade med den ena presenten haha.

Men idag då, farre tar studenten idag!!!!! så kl halv ett ska vi vara vid kungsholmen och vara med på hans utspring. och klockan sex ikväll är det mottagning hemma hos honom med hela hans släkt och så vi alla kompisar. ska bli jätte roligt! ha en jätte bra dag.

ne nu måste jag dra ska snart hem till vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0