28 juni


saknat mig? har ju inte bloggat på typ en och en halv vecka nu, men har hänt så himla mycket skoj och har inte känt behov av att blogga direkt. har varit avslutningsmiddag med fotbollsskolan, grönalund, en massa solande, midsommar, johannas 19års middag och krogen! har även lärt känna några australienare och jag föll för jaxon haha! han drar hem idag vilket är soo booring. om 5 dagar åker vi till rhodos, och på torsdag drar jag till landet och jobbar fram till lördagen, så måste packa innan dess. ÅH!

en massa massa maaassa bilder har tagits, men sladden är självklart inte där jag befinner mig, så det får vänta! :) peace out mother F
 
kan inte fatta;  FEM DAR KVAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0