15 juni


hallå! imorse klockan nio var det skolavslutning på ältaskola som gällde, min syrra gick ut feman idag, och börjar internationella engelska skolan till hösten. sen vart det vidare till siggan där min andra syrra hade skolavslutning. somnade som en stock när jag kom hem och sov fram till klocan tre. hur skönt som helst. har nu varit hemma hos jacob med vicky david och farre och kollat lite fotboll. får se var resten av dagen har att erbjuda, kanske drar och träffar en viss person, men blir tidig uppgång imorn då det är fotbollskola för små kidsen. har ni haft en bra dag då? hoppas det iallafall. nu ska jag försöka få mig själv på lite bättre humör till att börja med. hejhej!

jag för några dagar sen då det var fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0