sushi och instängd2


Igårkväll mötte jag upp Gosse på Kungsgatan! För er som inte vet så är Gosse (Christopher) en vän från stavantiderna, som jag inte träffat på säkert två år. Så vi bestämmde att det verkligen var på tiden att träffas. Så vi möttes upp på kungsgatan som sagt, och gick till en sushi resturang och käkade. Satt där säkert en timme och satt och snackade om allt mellan himmel och jord, riktigt trevligt, och sedan var det dags för bio på rigoletto tvärs över gatan. Vi såg instängd2, och ni skulle sett gosse HAHA, han nästan satt i mitt knä vissa gånger, fast ska jag vara ärlig så var den riktigt äcklilig, fyfan!

Efter bion åkte vi till hans lägenehet på götgatan, för han skulle hämta någon påse till hans mamma. Jätte fin liten lägehet faktist! Sedan skilldes vi åt vid skanstull, och jag mötte upp madde och cissi vid slussen!

Trevlig kväll! Och grymt kul att träffa gosse igen :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0