hemma hos roddan

Första skoldagen rullade på bra, var faktsit roligt, både att stå i köket och träffa alla igen! Trodde jag aldrig. Efter skolan hoppade jag faktist av i skarpnäck och träffade rodd. Vi pratade, åt middag, kollade tv och sånt. Var skönt att träffa honom, men alltid lika många känslor och minnen som dyker upp när man ska åka hem. Han är ju trots allt en av dom som betyder allra allra mest för mig. Kommer alltid att vara så. Imorn början dagen med gympa kl 10:00. Ska nog ta och gå och lägga mig snart!

Juste, hemma hos roddan var det nästan helt tomt nu. Kändes lite konstigt faktist. Maria har köpt en lägenhet på söder, och Fredrik förhoppningsvis i bandhagen. Känns konstigt eftersom jag typ bott i skarpnäck i nästan tre år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0