tung dag i köket


en fullbokad resturang, stora sällskap och många beställningar MEN, inget som hindrade mig och samuel. tyckte vi klarade av det där riktigt bra som köksmästare! High fice sami.

Igår var jag ju på café 60 som jag skrev. träffade en kille som heter philip för andra gången, och det var riktigt trevligt måste jag säga. satt från åtta till kvart i tio och bara pratade på om allt möjligt, riktigt lätt att prata med honom. på söndag ses vi nästa gång, då blir det förmodligen middag och bio inne i stan, vilket jag ser fram emot.

idag vet jag inte riktigt vad som händer. måste till en början ta tag i mitt rum, det är prio ett just nu. sen måste jag också köra en inpackning i mitt hår så att håret mår bra också. kan behövas med jämna mellanrum. juste. har ju börjat mitt "nya liv" som så många gånger förr haha. men nu har jag varit duktig som bara den, när det gäller att inte äta en massa onyttigt alltså. känns otroligt bra! det gäller bara att verkligen vilja.

jag just nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0