snart kommer muppen


kvällen/natten hemma hos jocke vart vell lyckad. var ju som sagt vi från skolan och klassen + jockes killkompisar där hur kul som helst. jag gurra och nippe åkte dit tillsammans. 

sov inte hemma inatt, så när jag klev innanför dörren imorse så kom jag precis till frukosten vilket satt alldeles perfekt för var så himla hungrig.

har också varit på visning idag i sickla, blir förmodligen den lägenheten för det är bästa läget och fint invändigt och allt det där. efter visningen tog jag mamma o brorsan en tripp inne i gallerian, vart också en fika på espresso house.

vilken minut som helst kommer världens bästa skurk hit, jaaaaaaaaaaaaken. vi ska äta kalles randiga och bara kolla på wallader typ haha nääärå!

FRED UT





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0