skönt med sportlov


jag vet. har inte bloggat på ett tag. och? som om man måste det liksom? nej har bara inte haft tid/ork. har inte tyckt att det varit aktuell liksom.

veckan har varit som vanligt i stort sett. i onsdags var jag och mors på imperiet och åt middag. jätte mysigt. sen har jag pluggat, storstädat mitt rum, pluggat och idag shoppat.

vart ett par höga klackar (skit läckra), en tight svart klänning med lite anorlunda modell och urringad i bak sen en söt tröja med typ "volanger och lite bredare axlar".

har suttit och tänkt på lite datum som jag ser fram emot det kommande året, riktigt ordentligt:

12/3: jag fyller 18! utgång
13/3: jessica & maria fyller 18! utgång
20/3: studentskiva på nype
?/4: London med pappa (fotbolls weekend)
4/5: RHODOS!
25/12
: Thailand m familjen + fam hammarström

Nu är det äntligen en veckas lov vilket ska bli SÅHÄR UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0