hockeyrör och fula hjälmar


dagen började med ett träningspass. hur underbart är det inte att börja dagen med att träna, basta, duscha och sen göra sig iordning. man känner sig så nedrans bra! efter träningen hade mamma köpt frukost till mig (gymmet ligger i hennes arbetsbygnad), smörgåsar och yogurt + kaffe. viktigt viktigt att äta efter att man tränat!

sen åkte jag in och mötte cissi i tcentralen, sen var det bara att åka vidare mot gubbängen där vi hade gympa lektion, skridskor! haha i början känndes det lite halv lamt, men det var fan roligt. fick dock ont i fötterna pga förstora griller, men vafan.

dagen i sig har varit jäkligt bra faktist. har haft roligt helt enkelt och det tackar jag min mate cissi för. nutte!!

snart bär det hem till jacob, han fyller ju som sagt år och ska ha en liten födelsedags middag för släkt och närmsta vännerna. ska jag ägga honom kanske? som bevis på att jag tycker så mycket om honom haha! nja får se hur det blir. hejdå!

vi är ju för bra. satts!

ni är rätt bra ni me, gullepluttaaaar

hur sexig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0