hemma bra borta bäst?


så var man hemma i sthlm igen. känns både bra och dåligt. hade velat stanna. bara lite till. skolångest så att det bara skriker om det! i dont want to det är bara så. men men. veckan blev ett minne för livet. vi har haft så in i nordens kul. ni skulle bara veta!

snodde en lista från jessica pessica

visste ni..
att jag vill - gå ner i vikt
att jag har - ätit för mycket den här veckan?
att min senaste kyss - var för en vecka sen..
att jag lyssnar mycket på - rock
att jag funderar mycket på - att göra rätt beslut
att jag pratar – ganska snabbt
att jag inte gillar – killar som är för på
att jag avskyr när folk snackar - endast om sig själv
att kärlek enligt mig är – helt enastående
att jag alla dar i veckan gillar - att få gulliga sms
att jag alltid kommer att – bli lätt brun
att jag är förälskad i – ingen just nu. lite småpirr bara
att sist jag grät var – ett bra tag sen
att min mobiltelefon är – en noki xpress music
att när jag vaknar på morgonen – är jag alltid glad att det är ny dag
att innan jag går och lägger mig – tar jag alltid av mig sminket
att idag har jag – åkt hem från sälen
att jag just nu tänker på - min och jessicas utgång den 13e mars
att i kväll ska jag – träffa världens bästa killkompis jacob
att i morgon kommer jag – stå i köket hela dagen
att jag hoppas –  på dig och mig

visste ni att jag verkligen vill min familj och mina vänner det allra bästa!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0