försenigar och träning efter skolan


min morgon började med att jag fick vänta 35 min på bussar som inte kom. snacka om att det var kallt kl 07:00 på morgonen, hela 23 minus grader. helt sjukt. kom till skolan grymt sent men det var inget mer man kunde göra liksom.

efter skolan vart det ett träningspass på 45 minuter. riktigt skönt! har kommit igång riktigt bra nu. vart fyra pass förra veckan, och ska även träna imorgon och på onsdag innan jag börjar skolan.

snart väntar hemgjord tomatsoppa med pasta i + vitlöksbröd (som jag skippar). äter ju inte vitt bröd.

hoppas att ni klarat er undan alla förseningar och ersättningsbussar hit och dit. hoppas det ser bättre ut imorgon på den fronten!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0