fika i stan med jacob


efter skolan mötte jag upp jaken, vi gick till vårat stammiställe coffeplace (cp) och fikade. idag vart det te. jätte gott. satt och babblade på ett bra tag, haha lyckas alltid få till en hel del skrattattacker i detta sälskap! alltid lika kul. sedan tog vi bussen hem mot älta. just nu sitter jag lutat i trappen och chillar på näätet. ska upp till morsi  lite senare, sen blir jag kvar där veckan ut i think.

i veckan:

måndag: fika med jacob i stan
tisdag: kvällsträff! en fika med filip inne i stan
onsdag: träna
torsdag: kanske träffa therese
fredag: party
lördag: hemmakväll?
söndag: träning

en läsare undrade vad jag använder för hudprodukter. jag gillar att prova nytt hela tiden kan jag säga. men just nu är det "cleansing mousse" från olive (bästa jag haft, gör huden slät och len som bara den). dag creme från "åhléns egna" märke (funkar toppen) sen natt creme från "lumene."






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0