lilljulafton 19/12 - 2010

Igår vart det julmat och julklappar i högsta hugg. vi hade det hur trevligt som helst med massa god mat och dryck - väldigt mycket god dryck (haha). jag fick lite allt möjligt - pengar, klocka, mascara från ysl, mini väska, vantar, spetshotpants, bok med mera. Vi kom hem vid tre på natten - ett tecken på att vi hade det grymt trevligt!


världens finaste och underbaraste mamma

jag och min älskade lillkusin moa

moa och morfar

moa var helt lyrisk av alla paket

moa fick en morgonrock! försök att hitta en sötare unge

min prinsessa


Kommentarer
Postat av: jessica

fyfan vad söt moa var. jag dör?

glad att du skriver älskling

2010-12-19 @ 22:31:28
URL: http://massaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0