slapp söndag

Min dag bestod av att bara sitta hemma från 12 till fem, var grymt trött efter gårdagens arbets pass + att jag inte kände mig helt frisk när det gäller min hosta. Sen vid fem vart det att laga middag, gjorde en skit god pasta faktist, kan berätta en annan dag vad den består av så att ni också kan laga den! :) Efter maten mötte jag upp min fina cissi, för vi skulle ner till ip och kolla jesper när han lirade match. Väl nere vid ip träffade vi på söta julia och hennes kompis, linnea, mickis och några. Träffade på nidal också faktist.

Åh jag blir så sugen på att bli ljus igen ;/ Min nya bruna är ioförsig skit snygg, men ibland känner jag verkligen hur jag vill vara ljushårig :D


Efter matchen mötte jag upp jacob, snackade lite och så. Nu är jag nydusckad och ska om ett tag gå och sova. De var min söndag, Och måste bara säga att det känndes himla skönt att träffa cissi, har inte hunnit ses typ någonting nu i helgen så det var verkligen roligt. Älskar henne något fruktansvärt och utan henne skulle det vara väldigt svårt ! Godnatt på er, en ny dag väntar imorgon !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0