servering

Idag på fredagar har vi servering, ganska tråkigt eftersom att det är buffé på fredagar, inte sådär överdrivet mycket att göra precis med himla roligt iallafall. Efter skolan åkte jag Armin och Faisal och mötte upp cissi i gullmarsplan, sedan vart det den vanliga fikan efter skolan, den här gången på baristo, och självklart en chai. Så skönt att sätta sig någonstan efter skolan, har gått och blivit som en liten vana hehe. Ikväll har jag match, ska bli as roligt, sen efter det bär det av mot skarpnäck. ha en bra fredag !



ps. Anonym person, Tack! Tar det faktist som en komplemnag för det betyder ju bara att jag ser fräsch ut, och fortfarande har hud som en liten tjej ;) Jag tror bara att du är lite smått avundsjuk eftersom att du skriver sådär, men det är lungt, alla kan inte glädjas för andras skull. thats life. Bye bye. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0