plåtningen

åkte till gullmarsplan till tio, sedan körde pappa mig till studion för annars hade jag aldrig hittat :P thanks dad! Plåtningen gick rent ut sagt gryymt! Först skulle linnéa sminka sig, så då vart det lite häng i studion för min del, och medan linnéa plåtades så vart jag sminkad :) Oj så duktig hon är lillis. Fick jättte mycket beröm för mina drag och hur jag rörde mig framför kameran, så nu är det bara att hålla tummarna på att jag till 100 % säkerhet komma med, men enligt dom så sa dom att jag kunde vara lugn, dom trodde på mig, och det känns jäkligt skönt att höra. Ullrika är verkligen en grym fotograf !

ungefär såhär kommer mina bilder att se ut.
För detta är också provfotograferingar till olika agenturer,
och det är ullrika som fotat dessa.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0