one year today, sweetie!

Innan jag säger någonting annat så vill jag bara gratta min underbara lilla kusin Moa som fyller ett år idag! Känns som om det var igår då jag kom hem till er i ert dåvarande hem i sjöstad, och du nyss hade kommit hem från bb med ullrika. Du var så vacker. Nu går du omkring på två ben, skrattar, kan säga några få ord, bara ler hela tiden, det har gått så fort! Innan vi vet ordet av det är du i tonåren, men så fort får vi väll hoppas att det inte går haha. Ska hur som helst till vällingby klockan ett och fira lilla mosi. Sen ikväll blir det jobb.. ska jag orka det :P ?

Juste, gårdagens match slutade 3-0 till oss mot långholmen ! Grym match tjejer, och vilken jäkla inställning vi hade, både innan och under match. Så ska det se ut :D







Bara några timmar gammal. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0