nyttigt

Vet ni vad jag har börjat göra? Varje kväll, på ett textdokument på skribordet, så sätter jag mig ner och skriver ner mina tankar osv. Vad som har fått mig att må bra ev. dåligt under dagen. För på så sätt får det än att känna sig gladare och starkare, genom att bara sätta sig ner och skriva av sig det man tänker på. För er kanske det låter töntigt, och som att jag kanske vore värsta deppiga personen, inte alls, utan det är något jag tycker flera borde göra, för jag mår verkligen inte dåligt, utan det är något jag gör dels för att det är skönt att skriva av sig, men också för att kroppen mår bättre av det :) Jätte bra !

Nyduschad :) Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0