nya höstpjuck!

Åkte in till sickla galleria idag. Kännde att jag behövde bland annat ett par nya skor, som man kan ha nu när det börjar bli kallare utomhus. Köpte även två stycken hårfärg -svart- som jag tänkte smeta in i mitt hår imorgon, yes im gonna be black again ;) Så otroligt snyggt enligt mig! Kollade också på en jätte fin kofta, men vart så osäker i kassa kön, och är man osäker är det lika bra att låta bli. Ska åka in och kolla på den imorgon tror jag, för då ska jag och cissi typ åka in till stan eller något. Nej nu ska jag äta och sedan iväg och jobba i några timmar. Ni får en ha en roligt fredag kväll hörrni!

svarta kängor med coola detaljer och spännen på sidorna.
Grymt snyggt nu till hösten med jeans, kofta, skinnajacka och
stooor halsduk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0